Idag behöver jag vila!

Trodde typ att bloggen skulle ligga ödelagd ett tag för att folk inte skulle fatta att man måste gå in på andraupplagan nu. Men det kanske är jag som är sims-hjärntvättad och inte tror att ni kan tänka själva eller fatta något, för det var faktiskt ett 50tal personer som hittade hit, kort och gott.


Först dricker jag lightcola, och då känns det som att det är de jag blir sjuk av. Sen äter jag en mandarin, och då förstår jag att det är ju den jag blir sjuk av.. eller.. vad blir jag sjuk av? usch jag mår illa.















Blä, jag fixade lite bilder till Sonny, dom han tog på nyår.. och fysatan vad ful jag var! Jag är verkligen ful, fast jag sminkar mig och tar på en glittrig klänning! Jag blir sjukt dålig på bild och nu längtar jag ännuännu mer till när vi ska träna nästa gång. Då ska jag träna hårdare än någonsin. Kanske ska ha en av dom här bilderna i fickan så jag kan bli påmind hela tiden om att jag inte får äta chips och måste träna. Hade sett på vågen att jag gått upp 6-7 kg, men trodde inte att det syntes så bra på mig i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Johanna Ström

Du som är så himla fin Denise! Du är jättefin på de där bilderna och jättefin i verkligheten.

2011-01-04 @ 20:16:02
URL: http://kiiitten.blogg.se/
Postat av: Sara

Lägg av din nörd du är inte alls ful! :P

2011-01-04 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0