I used to be fat

Detta är en ny serie som går på MTV, (usa) och handlar om ungdomar som är tjocka och får hjälp av en PT. [personlig tränare, ja jag är onödig och förkortar först ordet och sen förklarar det istället för att skriva hela ordet direkt, för jag gillar att skriva PT, jag känner mig kunnig, har tränings-koll] Avsnittet jag har länkat här är det andra i serien, i detta och första handlar det om tjejer som ska börja på college och har ca 100 dagar på sig att komma i form. Man blir jättemotiverad när man ser på det, för först tänker man "jävla tjockis, sluta gråt, SPRING!!" och senare blir man så stolt över tjockisen för det gått så bra.


Det bästa med det här programmet är att man verkligen ser skillnad, inte som på anna ankas träningsshow eller du är vad du äter, där man ser skillnad på siffrorna på vågen eller på måtten runt midjan, nej här SER man verkligen skillnad. Och det är såå motiverande. Man blir så sugen att ta en till vända på gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0