Söndag

Gårdagen var rolig och trevlig! Vi firade Saras födelsedag med sång och dans, sedan bar det av mot krogen och precis utanför ångrade vi oss, jag Sonny och Matte. Så vi drog och köpte mat och åkte hem istället. Ett billigare alternativ för en student! Cilla ska göra en likadan tatuering som jag fast 2500 kronor billigare. Jag ska avvakta och se hur den blir (och om det gör ont) haha. Blir det lyckat kommer jag nog avboka min tid och försöka få en tid hos samma kille. Då kan jag leva lite lyxigare ett tag till och kanske köpa en pulsklocka. :)

Nu sitter jag hos Sonny, återhämtar mig från gårdagens bravader, äter ostmackor med juice och laddar inför ett styrkepass med lite bloggläsning, Sofi Lindbergs blogg är så sjukt motiverande. Ska länka mina favoritinlägg av henne sen. När ni har läst dom kommer ni inte kunna sitta still länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0