Lördagsgodis, eller inte. ;)

Hittills har det varit en suuuuperduperdag! :)

Den började 9.00 med att jag gick upp och drack en kopp kaffe. Därefter träffade jag Ello och vi gick en morgon-pw på 4km. Sen var det hem och väcka Sonny, fixa frukost och ladda inför nästa utmaning; pulspass på friskis. Då höll jag på att spy, det blev frukost lite för tätt inpå kände jag.

Efter en liten vila så körde vi ett styrkepass på gymmet, vi körde axlar, bicep, tricep och lite ryssk klocka ;) Kan lova att jag körde helt slut på mig själv, en gång började jag nästan gråta för jag var så rädd inför ett set, haha!

Sen blev det lunch och solning hos ello som har flyttat till nytt med uteplats. Ikväll lockar Adrian Lux på pluto. Är trött som fan, men älskar Adrian Lux.

Imorgon ska vi köra en liten repris på dagens träning. Beach 2011, nu jääävlar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0