Lagrat

När man är sjuk och ensam har man inte så mycket att göra, se på film, kolla facebook som uppdateras för sällan eller läsa sin egen blogg. Det sistnämnda håller jag på med. Jag är så jävla nöjd och glad att jag bloggar, det är så kul att bläddra tillbaka när man börjar få lite arkiv. Det allra första inlägget jag skrev i kategorin Träning, kost & hälsa, vintern 2010.. jag skrattar nästan ihjäl mig nu, jag var en så ung och oskyldig själ.

"jag ser det nästan framför mig, hur min blogg förvandlas till en sån där tränings/hälsoblogg. där jag lägger ut bilder på min muskler och skriver olika GI-recept.. " Gillar att back-in-the-days-dempa driver med framtids-densan.

Klicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0