Hej bloggääähn! :)

jaaaag är sämst på två saker på helgerna! att träna och blogga! jag ska skärpa mig nu! :)
jo juste, och så är jag trött i veckorna efter att jag har jobbat, ni vet ont i fötterna/benen-första-dagarna-blabla. Så jag orkar inte träna efter jobbet.. och då har jag heller ingenting att skriva om.. för mitt liv är inte så mkt rolgiare än så!

eller joo, jag har träffat en kändis! nu kan jag skriva upp en andra person på listan över kända personer jag träffat.. så förutom jean-pierre barda så har jag träffat daniel paris, ni vet han från ung och bortskämd!
Valborg i all ära, så vi bestämde oss för att matcha med jeansjacka och sjal, lite slarvigt om halsen.
Här vill han ha mitt nummer förstår ni.. men jag försöker snällt förklara att jag är upptagen!
tyyyp.. ;P


bloggen, jag hör av mig när något nytt spännande har hänt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0