Löpning och benstyrka!

Så här lugnt är det att träna på friskis före klockan 16.00, underbart!

Dagens löppass: När det hade gått typ 40 minuter så trodde jag att jag var trött. Men när jag verkligen kände efter, så var kroppen helt med, hade inge ont och var inge trött alls i varken ben eller armar. Allt kändes jättelätt. Sen efter 47 minuter tänkte jag att jag får ta en paus och dricka vatten. Då kom tröttheten ikapp mig. MAN SKA ALDRIG TA PAUS! Det är inte första gången det blir så här. Man ska fan aldrig pausa,man ska köra tills man nått sitt mål, sen kan man lägga sig och dö någonstans, då dör man i alla fall lycklig. Så jag blev jättesnurrig och fick gå och gömma mig på toan, spy inte, svimma inte, spy inte, svimma inte.. host host! Nu har jag vart här inne för länge, folk tror att jag tuppat av! Ut och kör ett pass benstyrka nu. Bättre lycka nästa gång! ..fan vad jag har starka ben! Älskar dom!
Superlåren som ska ta mig till beach 2011!
Dags för proteinmums, kesella nu och bacon snaart.


Kommentarer
Postat av: Maggi

Pauserna är farliga, kör på ba!

Det är så skönt när man kommer till gymmet och det nästan tomt =)



Lycka till med träningen!

2011-03-31 @ 22:35:15
URL: http://scentedgrey.blogspot.com
Postat av: Fancy

sv: Tack vad gullig du är! Jag skulle vilja ha dina lår!

2011-04-01 @ 21:07:24
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0