Söndag - Idag är jag SUPERDENSAN!

Idag har jag och Sonny tagit en långpromenad på en timme, och lite mer. Sen har vi lagat mat och softat. Sov i soffan och var så där söndags-slöa. Sen skulle Sonny träna med Ager och jag var tvungen att åka hem för att göra matlådor och fixa för imorgon. (ÅNGEST!!! men sista veckan nu innan det är dags att gå tillbaka till skolan som vanligt). När jag kom hem la jag mig i sängen och började läsa lite i min bok, blev ännu tröttare än innan så jag kröp ner under täcket och skulle precis ta att sova en liten stund när jag fick en superimpuls! Haha, tänkte att vafan nu bestämmer jag mig för att jag ska ut och springa och nu när det är bestämt är det bara onödigt att tänka på att man är trött och vill vila, så det var bara att låta bli att tänka och ta på springdojorna.

(HAHA! Jag spänner verkligen allt jag kan!)

Så sprang jag samma runda som jag höll på att mördas av igår. Denna gång gick det 3 minuter snabbare och var inte alls lika döende som igår! Energin kom liksom från ingenstans. Jätteskönt. Mot slutet av rundan dök det upp två tjejer en bit framför mig på cykelbanan, dom hade vart och köpt godis, så jag blev skiiiitsugen och en av dom drack cola! Och jag var så stört törstig av löpningen och ville typ sno colan av henne. Men valde istället för att lägga i en högre växel, kuta om så dom fick se min tighta bak ;) och få dåligt samvete för att dom lunkar hem med godis och skit för att säkert mumsa resten av kvällen! HAHA!

(Låren börjar komma fram bakom vinterhullet som jag burit omkring på!)

Efter löpturen gjorde jag matlådor och småstädade här hemma! Så nu är samvetesugglan aldelles tyst. Jag förtjänar att slöa framför The Rachel Zoe Project resten av kvällen. :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0