Sexy Body Workout

Jag är världens sämsta helgbloggare! Jag har helt enkelt inte lust eller tid! Sen senast jag bloggade har jag kört ett löppass och ett benpass. Det har vart en slö helg med fredagsmys och lördagsmiddag på tabazco med ett litet gäng.

Känns som jag säckar efter med träningen och att jag börjar tappa motivationen. Jag har märkt skillnad nu både på vågen och jeansen. Men motivationen har ändå varit svår att hålla uppe. Kan vara för att jag inte haft så mycket egen-dator-tid. Det är framför datorn jag hittar mest inspiration. En tjej, eller kvinna, som jag ägnat lite tid åt idag är den här:

DEN MAGEN VILL JAG HA!

Hon döper sina videor till typ Sexy Body Workout, XXX Workout och Hot Quickie Workout. Antagligen för att få fler träffar, det var så jag hittade henne! ;)

Imorgon blir det ett löppass och lite abs!

Länk till hennes blogg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0