Chips och upphopp!

Igår var jag på jättedåligt humör, brukar aldrig skylla på vädret, men att jag tog gårdagens beslut ute i regn och rusk kan inte vara en slump. På väg till gymet kände jag bara för att åka hem och äta chips.. Och det gjorde jag! Senare på kvällen fick jag dåligt samvete så jag körde lite hemmagympa á la gymnasietider. 15x3 armhävningar, 20x3 situps, 15x3 upphopp. Och jävlar, det var mycket jobbigare än jag trodde! Det måste antingen bero på att jag är tung eller att jag har klena ben. Båda alternativen är dåliga. Så detta måste jag fortsätta med helt klart!

Idag efter lian ska jag köra dag 2 på löpprogramet och antagligen benstyrka efter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0