Söndag, 2

Idag har jag avklarat ett styrkepass på gymmet. Det va fullt på alla löpband och crosstrainers så jag fick köra helt utan uppvärmning. Då orkade jag faktiskt mer än vad jag annars gör när jag kört crossen/sprungit i en kvart innan. Efter det har jag lagat massa mat, korv och mackaroner, köttfärssås, korvstroganoff och kycklingwok och fryst in en-potions-påsar i frysen. Så nu behöver jag inte göra tid åt att laga mat ett tag fram över.

Känns husligt med storkok! Behöver nya knivar!! Har blivit beroende av Sonnys globaler. ;P

Imorgon börjar LiAn, jag gissar att jag ska jobba 8-17, så efter det blir det snabbt hem och
äta sedan ta sig ut till rocklunda för ett afrodans-pass!

Tänkte börja med ett "veckans träning" här i sidfältet, så jag känner mig tvingad att göra bra ifrån mig hela tiden eftersm det dokumenteras.. börjar veckan idag då.. söndag, haha som thailändarna! :)

se vad mörk jag ser ut i hårbotten!
iofs har jag helt svarta ögon på den bilden också.. :P


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-16 @ 19:48:06
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0