Trött!

Tänk att en lunch på stan kan va så utmattande. Jag är helt slut nu, känns som jag ska somna när som helst, men börjar bli riktigt hungrig nu så kan inte somna före jag ätit! ;D

Jag, Carolina, Sandra och Anna lunchade på vivaldi idag ooch bestämde temat för kommande klassfesten. Det ska bli 80-tals After Ski!! Så vi har varit jättepeppade och kutat runt på stan efter rosa (eller nån kul färg öht) tights. Men det finns ju ingenstans!! Sandra har korallfärgade hemma, men vi andra får väll köra på svart och ha färgranna kläder för övrigt. Jag och Carolina köpte pastellrosa skidbrollor!

Efter det gick jag och Carolina förbi Magic Lines och bokade tid för konsultation! Ja snart blir det en tatuering, en fjäder ska jag. Så imorgon ska vi dit och få våra tatueringar uppritade. Kommer bli så braa! :D
Tror jag mest vågar något i stil med den till höger. Vill ha den på revbenen ganska långt fram, så det syns om man har stort linne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0