Bloggtips!

Jag är säkert helt efter nu men jag har hittat världens gulligaste blogg. Inte foki om ni trodde det, fast hon är supergullig. Nej, nu har jag hittat en gullig familjeblogg, om man kan kalla det så, en ung tjej som skriver om sig själv, sin familj och sina tre hundar. http://dianasblogg.blogg.se Om jag har räknat det rätt så träffade hon sin man när hon var 18 år, dom förlovade sig efter tre månader. Sånt man blir så jävla trött på när töntar gör innan dom ens vet vad det innebär typ. Men det visste dom här två för efter ett år gifte dom sig. Kolla hennes bröllops-kategori, superfint! Hon har skrivit ett inlägg som heter Varför gifta sig ung?

Sitter med ipaden nu och blogg.se verkar inte ha fixat någon app än, så får ful-länka så här,
http://dianasblogg.blogg.se/2008/september/varfor-gifta-sig-ung.html#comment

..där skriver hon bland annat om dom som skaffar barn men inte är redo eller mogna att gifta sig.. och ja hur fan kan man egentligen skaffa barn med någon man inte ens vet om man vill ha en livslång relation med. Visst, olyckor sker ju, och barn blir till. Men jag tror hon syftar på de fallen där folk VILL skaffa barn, men sen inte vet om dom vill gifta sig med varandra. Jag tycker iaf att barn är ett tusen gånger större projekt än giftemål.

Kan ju även tillägga att dom varit gifta i tre år nu, om inte mer och har en dotter på 10 månader och hon skriver om hur lycklig hon är med sin lilla familj och jag blir så rörd, supergulliga lilla familj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, några planer för helgen? :)

2011-01-14 @ 10:29:57
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0