Återhämtar mig

Har inte kunnat träna nånting på jättelänge nu. I tisdags jobbade jag sent och hade jätteont i fötterna så tyckte att jag förtjänade en vilodag, men sen har jag var sjukt kass i magen hela onsdag och imorse. Har spytt eller mått jätteilla om jag ätit något så har missat träning de här två dagarna också. Jag som skulle köra värsta superträningsveckan denna vecka! Och imorgon är det klassfest som gäller direkt efter lian, så ska försöka komma upp i hyffsad tid på lördag för att antingen köra ett gympass eller ta en powerwalk, beror på hur pigg man är. ;) På söndag är det iaf superträning som gäller! :)

Längtar efter att det ska bli sommar och marknad så man kan köpa tshirtar med varg- och enhörningstryck! Vet itne varför! Vill bara ha! :)


Kommentarer
Postat av: Viktor

komma upp tidigt? lördag? Mitt tips skulle ju ligga på att dra direkt till gymmet från festen sömn e överskattat

2011-01-27 @ 16:53:23
Postat av: lilla denise

haha nejnej! utan sämn byggs inga muskler! ;)

2011-01-27 @ 16:58:16
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0