Åhja!

Gash! Hade ju velat springa mycket bättre idag än jag gjorde igår! Tänkte att om jag inte hinner en mil på en timme så ska jag fortsätta tills milen är nådd, men fysatan vad jag har ont under fötterna, har ju inte direkt några riktiga springskor. Så nu går manomkring som en gammal tant typ, ajaj! Men jaa, jag gjorde iaf liiiite bättre än igår, det är iaf inget minus.. Lite närmare målet iaf. :)


Nu sitter jag och väntar på att Sonny ska slut jobba. Han har tagit med sig jobbet hem och har pratat med en kunderna i 45 minuter nu. Jag har lagat rödspätta med paprika och ris.. Som jag längtar efter att få äta. Har ju inte ätit sen lunch, och dessutom kutat en timme, så börjar bli rätt svag nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0