Tisdagkväll

Kände mig ju hängig och febrig här igår och jag gjorde helt rätt i att ta det lugnt både igår och idag. Känner mgi redan bättre, tror jag lyckades slippa att bli sjuk nu.. för typ 78e gången på två månader. Å andra sidan mår jag alltid bättre på kvällarna och sämre på mornarna, men imorgon ska jag inbilla mig själv att jag är helt kry, lyckas jag med det hela dagen så blir det crosstrainern i 30 minuter, sen cardio på löpbandet 30 minuter innan jag drar iväg och dansar ragga 1 timme. :) Efter det blir det luuugna puckar, sonny ska hämta upp mig efter raggan så ska vi handla med nå rabattkuponger på maxi (det var tydligen viktigt att vi fick det gjort ;P) sen blir det filmmys♥ resten av kvällen! Vi ska se Love and other drugs!

Nu blir det hopp i säng så jag kan vara så där pigg och kry imorgon som jag räknar med! :)


Kommentarer
Postat av: N

sv: vad talangfull du är! shitt!

2011-02-22 @ 23:12:59
URL: http://richworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0