Onsdag, dagkoll när man har lia

de här låren ska jag få tillbaka! :) (7 kg lättare)


sprungit av mig på bandet efter lian, kört supermagpass (gjorde 65 raka benlyft på den där bollen som man hänger på ni vet?) och sedan dansat ragga i en timme, fyfan vad förvirrad jag är när jag dansar haha, man måst eliksom fokusera på att komma ihåg dansen, när ska jag göra vad? och sedan "släppa loss" och vicka på höfterna och vara sexig typ. SER INTE KLOKT UT.. meeen det är ju nybörjarkurs såå, det är meningen att mans ka va dålig :) det är iaf kul att ha en "hobby" som inkluderar uppvärmning och styrka.. dock var jag inte jättebra på styrkan idag eftersom jag hade mördat min mage precis innan! :P
du blir det mat och dusch.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0