Mål med träningen

När jag och ello gjorde upp vårat superträningschema så var mitt mål från början att gå ner i vikt till sommaren, eftersom jag gått upp så mycket den senaste tiden. och tänkte mest tvigna mig till jobbiga träningspass för att jag måste.
<
Sen hittade jag Sofi Lindbergs blogg, och hon blev min största inspiration-/motivationskälla. och jag ville ha lika stenhård kropp som hon har, supermuskler! men efter massa hårt slit och ingen skillnad på varken musklerna eller vågen, och lite granskande i hennes blogg som visar att det tagit ÅR för henne att få den kroppen, så förstod jag att det kanske inte är det enklaste, men om man itne håller igång idag så kommer man inte ha den där kroppen 2015 heller..


så idag är mitt mål med träningen att se hur långt jag kan gå, kan jag pusha min kropp till att springa 2 mil i ett streck? kan jag ta över 100 i benpress? kan lilla klen-densan bli stenhård? och hur lång tid tar det att komma dit? jag bryr mig inte sååå mkt längre om mitt utseende.. HÖLL JAG PÅ ATT SKRIVA, haha jo jag bryr mig skitmycket, men det är inte anledningen till att jag tränar. det är mitt nya intresse bara. det är inte längre en jobbig grej jag gör för jag måste, jag tycker att det är skitkul bara! och att man blir stark, frisk, pigg och glad av det är bara en superbra bonus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0