Garderobsrensing

Nu har det gått ett halvår sen jag senast rensade ur garderoben.. så tycket att det var dags igen. Alltså! Hur kan någon som har så mycket kläder som jag aldrig ha någonting att ha på sig? Måste bero på denna jävla oordning. Nu har jag rivit fram nästan alla kläder jag äger, förutom de jag la i påsar och kartonger förra gången jag rensade, och de 3-4 kassar + en byrålåda med kläder som jag har hos sonny! Så nu är det bara att sätta igång!

Åhh, varför gjorde jag så här mot mig själv!?


Om jag någonsin funderar på att köpa en randig tröja, strumpa, tshirt, randiga trosor, byxor, shorts, ett randigt linne eller ja vad som helst som är ranigt.. STOPPA MIG! Detta är bara ett litet litet handplock bland mina randiga kläder.. Tror jag måste skaffa en helt ny garderob för randiga kläder bara.



Kommentarer
Postat av: Teddy-kusse

hmm.. tar gärna en titt på kläder du inte vill ha ;P har nyss rensat min och vart inte så mycket kvar i garderoben =P

2011-02-04 @ 19:42:51
Postat av: Denise

Ja man kanskenskulle ha en klädbytardag någon gång, ett par stycken, då blir man av med sånt man inte använder och kanske får nått nytt!

2011-02-05 @ 16:25:25
URL: http://lilladenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0