yesterday was thursday

Solen skiner och jag har hela dagen framför mig och hyfsat frisk är jag. Men ändå så sjukt depressedblääuhgrr. Tror det beror på att jag inte tränat på ett par dagar nu när jag har vart sjuk. Vill inte köra för hårt för tidigt så man blir liggandes igen.. Om mina trogna bloggläsare minns rätt så var det faktiskt så jag gjorde senast. Jag är klok som lärt mig av denna läxa, äntligen!

Men imorgon, då jävlar ska jag bränna av ett löppass! Det ska bli sjukt skönt och jag kanske blir på bättre humör.

Nu ska jag ta mig till ica, har ätit två riskakor på heeela dagen, och då har jag ändå gått hem från skolan (1 timme) och sedan krattat löv på baksida, å det var fan inte det lättaste! Herråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0