Utkast: April 10, 2011

Bloggen! Det här kanske är det sista du hör från mig, jag tror jag är döende. Eller jävligt förkyld iaf! Jag tål inte alkohol, jag blir sjuk av det! Eller så är det min Bieber Fever som gett mig riktig feber. Sonny har gett mig soppa idag och nu ligger jag ensam i soffan och tycker jättesynd om mig själv. Och bloggtorka har jag alltid på helgerna, det är fan för att det inte finns någon blogg-app till iphone. Jag har itne tid att sitta hemma framför datorn på helgen.

Jag har gjort en jämförelse förstår ni.
Kissie bloggar 114 ggr i veckan (16.2 inlägg/dag)
Blondinbella 61 ggr (8.7 inlägg/dag)
Paow 72 (10.2 inl/dag)
Kenza 70 (10 inl/dag)

Vad i helvette? Dom kan ju verkligen inte ha något liv! ..Men vad har dom då att skriva om? Det måste ju sitta andra bakom deras bloggar och blogga åt dom! Helt galet! Jag gör i snitt 41 inlägg i veckan vilket blir 5.8 om dagen! Och det tycker jag är jääävligt bra! Ja då gör Kenza och Paow dubbelt så många, Kisse bloggar tre gånger mer än jag gör. Vart vill jag komma med detta? Kanske att jag aldrig skulle ha tid att driva en superstor blogg. Har dock dubblat mina antal besökare sen jag började blogga om Justin Bieber, mycket roligt! :P

Jag feberyrar! JA det görjag helt klart!
nu är jag faktiskt sugen på en ny bloggdesign.. vad tros om det?
Roligast med att ha en blogg är ändå html-koderna! kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0