sommarlovtack

tom i skallen, skulle precis blogga liteom hur uttömd jag är och inte får ett skit skolarbete gjort.. varför ska det vara så svårt att bara sätta sig ner, skriva färdigt skiten och sen få göra vad man vill? Herregud jag skrivker ju en jävla massa rader i bloggen varje dag.. men efter att ha skrivit 11 st i mitt skolarbete blev jag så utmattad att jag var tvungen att vila ögonen 10 min.. nu en timme senare vaknar man helt seg och geggig.
ööörkk.. sonny kommer snart hem så jag får väll se till att få något vettigt gjort.
uppgifts-listan är gjord efter de arbeten som ska va klara först.. oturligt nog är det dom tråkigaste.
det fina vädret hjälper inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0