Skolan!

då var första dagen i skolan avverkad.. jag ska alltså gå företagssäljare på hermods yrkeshögskola. detta innebär att jag om två år ska kunna jobba som bland annat affärsutvecklare, key account manager, marknadsförare med mer.. vi har börjat med strategisk och taktisk marknadsföring. JÄTTEKUL! det är just marknadsföringsdelen som lockade mest när jag sökte och jag har bara idag fått lära mig massa intressant. ringde sonny och försökte lära honom allt jag lärt mig.. jag vet inte om han lyssnade! som jag trodde ligger jag efter så jag kommer nog spendera helgen åt att plugga.. det ska bli kul! :D

Stor prestige till bläckpennan som går att sudda!
Finns att köpa på clas ohlson för 29 kr. 
Finns i rött, blått och svart.
Rekomenderas!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på stavningen, stora och små bokstäver nu när du är plugghäst :)

2010-09-23 @ 20:35:43
Postat av: denise

haha orkar inte bry mig i bloggen bara!:P

2010-09-24 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0