Biggest Loser Sverige

åh så kul tänkte jag! för jag gillar biggest loser från usa.. men orkar inte med allt gnäll. amerikanare är ju alltid så ledsna och sentimentala på tv. i ALLA program. så nu hade jag sett fram emot ett motiverande hälso/tränings-program på svenska. men fanimej, dom där jävla svenskarna grät ju också hela tiden.

men för övrigt var det ju ändå bra, jag hejar på han den tjockaste. han visar ju att han verkligen vill.. och att han KAN för att han vill! hon den ena som åkte ut idag förtjänade det. orka gråta när man "hänger löst" och säga "jag vet att jag kommer gå tillbaka till mina gamla vanor om jag blir hemskickad nu.." .. jävla gnällspik, har man så dålig motivation så tar man bara upp någon annans plats där.

Idag har jag satt foten på friskis igen efter en sommars ledighet. det gick bättre än jag trodde.. jag hade glömt hur skööönt det är att springa! skönt för både kropp och sinne! ;)
Tillbaka imorn!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0