Matstället brevid Ben & Jerry's

Sara och jag var och åt på Nancy's här om dagen. Och vi var båda jääättenöjda! För dom hade typ ALLT att välja på... eller njaa kanske inte allt. Men jag var sugen på lax-sallad och sara var sugen på nån varm mat. Jag skulle kunnat offra min sallad för Spicy, men där tycker Sara inte om maten. Och Gränden... är man så trött på nu! Så vi beklagade oss över att alla shopping-lunch-ställen i stan bara serverar typ sallad, mackor och kanske bakad potatis. Som kostar 5 kr i affären. 10 minuter i micron och någon typ av röra till omvandlar priset till 70 kr. Dessutom ställde vi mer krav på vårt matställe, vi ville ha gratis toa och Sara ville ha chailatte efter maten. Och det, mina vänner, går tydligen inte få tag på överallt.

Hur som helst så gick vi till Nancy's för att prova. Så jag fick min lax-sallad och sara fick carbonara, dom hade GI-menyer och thaimat och mackor och så klart andra sallader och pastarätter. Det fanns gratis toa brevid och dom hade chailatte. När man köar får man se på när dom gör maten och så var alla jättetrevliga! Dom hade fina tallrikar men tyvärr plastglas.. man kan ju inte få allt! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0