Fredagsmyyys

Igår kväll, när vi står i kön till bmb kommer tre tjejer och går över repet och tränger sig fram till sitt sällskap. Då börjar folk omkring oss härja och säga "är det där verkligen okej?".. Jag säger åt en kille att gå och skvallra till vakten (HAHAHA) vakten blir arg på killen och skriker på han att killen härjar å massa sånt. Så säger vakten "det är ju ingen annan här som har klagat" och pekar på kön, då var det flera som sa till "jo, dom gick över repet" , "donm trängde sig!! uuuhöw"som snorungar i matkön i skolan. jätteroligt. jag var en av dom!

så vakten ber tjejer gå ur kön, men dom rör sig inte, då blir en annan vakt arg och skriker åt tjejerna att dom fan ska gå ur kön och ställa sig sist som alla andra! tillslut går tjejerna, som ändå inte hade kommit in pga sin låga ålder och skriker (här kommer det roligaste) "fatta hur många tusenlappar ni förlorar nu!!" HAHAHAHAHA deras barnbidrag på 900? Jag njöt resten av kvällen! jag är skadeglad! :)

Gårdagens citat kommer från Grenhjelm "Jag får ju ändå inte ut något av att dansa med er!" HAHAHAA GRENSTOLLE!!


Idag har jag och Sonkan varit tillsammans i tre månader. Hurra  för oss.. Jag hoppas han står ut med mig i åtminstone tre månder till. hoppashoppashoppas! :) vi ska ut och äta, och sen har vi bestämt att vi inte känner för något discodisco ikväll, så efter middagen ska vi se på film! lördagsmyys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0