Sjuk!

SOM VANLIGT!!

Jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Det är någon äcklig bacill som kryper fram och tillbaka mellan mina öron och halsmandlar. Halsmandlarna är ju uppsvällda varannan vecka och gör ONT! Och öronen gör lika ont dom. Börjar nästan misstänka att jag har en vaxpropp eftersom dom gör ont, jag har lock och det känns "vattnigt" i dom när jag sover. Tog kontakt med min trogne Doktor Google som konstaterade att det är symptom på vaxpropp och att man kan få feber av det. Feber har jag ju också! Min mormor är en gammal audionom, kanske borde tala med henne före Doktor Google? Nu ska jag gå och vila igen, Hej!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kära värld vilken bild. Nya rör på Glada oxen igen?

2010-11-30 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0