En torsdag bara

Skolan, snart träffa Sonny, vi ska ha dejt ikväll. Gå promenad, tvätta hans kläder och kanske se på film. Förhoppningsvis finns dippen kvar som vi köpte här om dagen, och chipsen då. Nu har jag helg, helt stört när jag senast skrev att min vecka precis börjat, men ja ja. Så är det hårda studentlivet. Det som är skönt med den här helgen är att jag inte har någonting planerat. Jag ska bara ta det luuugnt och spara pengar, jag känner för att vara en snåljävel nu. Har shoppat aldelles för mycket den här månaden, och månaden innan det, och innan den. Men idag har jag faktiskt betalat alla mina räkningar, så skönt när pengarna kommer in sen och alla räkningar redan är betalda! Jag har räknat ut nu att mina räkningar kostar i snitt 1000 kronor styck. Är det lagom? Beror kanske på hur många man har. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0