Den där jävla anden!

Jag blir gaaaalen! Har spelat fleeeera gånger nu och den där jävla anden gissar rätt hela tiden! Testa själva Försök sätta dit den där jäveln nu!! [Det är inge kul att tänka på nän man känner man får bara svaret typ din älskare, din bästa vän, din pappa osv. inget specifikt] http://en.akinator.com/


Senare uppdatering:
WHAAAAtt!? Han behövde inte ens ställa sååå många frågor, ändå visste han!? Han måste läsa mina tankar.
Ska fortsätta tänka på svenska kändisar nu, förhoppningsvis känner han inte till alla. Arne Weise här näst! YEEESS! Han trodde att jag tänkte på Lasse Berghagen! Underbart! ... men sen ställde han fyra frågor till, och då jävlar visste han att det var Weise.. Ska fortsätta utmana honom nu, kommer nog ägna mig åt detta resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0