Barnens dag! HAHAHAHA fiaskoooo!


MKT BALLONGER!! Vill bada i dom!! men dom skulle ju smälla om tjockis-dempa slänge sig i där ^^,


Dempa gjorde sin allra sista insats som värdinna på mcdonalds vasagatan! både skönt och lite sorgligt! vem ska ge barnen sina ballonger nu?? idag var det faaaan hysteriskt, varända jävla unge skulle ha minst 3 st!! Och MrRefay ansiktsmålade! Jag hoppade in lite ibland och hjälpte till! :) Kommer sakna meeest.. Att göra ballongkorvar!


Mer ballonger! (inte mitt verk) borde kanske ha tagit kort på min ballongkorv, den allra sista, idag?? om den hänger kvar imorn blire en bild :D:D



Sen blev barnfamiljerna tvugna att fly för SD skulle hålla nått tal eller göra nå annat på stan, och folk ville spöa på dom och polisen ville spöa alla!


EN MKT KUL GREJ SOM HÄNDE!!! jag, Junior och Koba skulle ju kuta ut och kolla vad som hände såklart.. Jag och Junior traskar förbi poliserna helt ostört medans Koba blir stannad HAHAHAHA ihop med ett gäng killar som blir upptryckta mot väggen och visiterade, Polisen skriker åt Koba "Hörru!! Var hade du tänkte ta vägen??" Som om han var med dom där killarna! MKTMKTroligt :D :D Men sen såg polisen att Koba hade donken-kepan på sig, så han gick fri! ;P;P


Killen var ju här för att underhålla barnen på barnens dag, men fick istället udnerhålla oss nyfika åskådare.. inte för vi ville se han, vi vill se bråk! :D


INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR! ...fint sagt :) hahahha vi ville skrika "Slåss nu snälla!!"


Det slutade iaf med att vi fick se poliser slå sverige demokrater med batong! Koba blev upprörd och jag hejade på!! jättespännande dag! :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0