oh hot damn, this is my jam

låten sitter fortfarande kvar. idag är jag lite mer förberedd på vad kvällen har att ge. alltså.. kaos. det var ju fan löning igår och vi var rätt underbemannade, som vanligt. men idag vet jag att vi kommer vara det. så jag tänker ta ett djupt andetag och tänka "jag hinner inte med 21.35-bussen idag, jag får ta den som går 22.10" :(:( jaja, kul fredag! jag är iaf glad att jag glömde kvar min matlåda på jobbet igår, så jag inte åt upp den igår kväll!

imorgon är det lördag. jag vet knappt vilka jag ska förfesta med. jag har ingen aning om var vi ska förfesta. detta måste jag styra. jobbigt när man jobbar 12-22, det är ju liksom då alla normala människor med normala jobb är tillgängliga. annars får vi sitta här! jag och vilka det nu blir. :) jävla kul ska jag ha iaf!



vi körde "jag har aldrig" med en 17-åring på Marres fest för nästan exakt ett år sen. kul minnen! :D

nu funderar jag på att testa det där med att äta frukost. när jag ändå är uppe i skaplig tid. gissar att kylen inte har så mkt att erbjuda så jag måste traska till ica. jag tycker inte om yoghurt eller fil, och jag tycker inte om mackor. en liten utmaning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0