lördagssss

Jag klagar när jag ska gå till jobbet och jag klagar på jobbet för att jag vill sluta och gå hem, för det ska inte vara kul att jobba ju, så det är så man gör, klagar. men sen kommer man hem och kollar face i 2 minuter, sätter på lite musik,´kollar face igen och sen har man tråkigt. hade lika gärna fortfarande varit på jobbet och tjänat pengar.

dagens dåliga: jag åt en helt chicago star och fick jätteont i magen, har bajsat men den är fortfarande stor som en basketboll stackarsmage.

dagens braiga: vi hade strömavbrott imorse, så första 5 timmarna på jobbet var soofta. och jag gick hem från jobbet. 45 minuter, rask takt. soligt var det. :)



längtar till nästa helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0