du kan ta min själ

nu ska jag jobba ihjäl mig hade jag tänkt.
och om det inte tar död på mig ska jag försöka supa ihjäl mig.

igår när jag intervjuade folk på mcdonalds rekryteringsdag så insåg jag att jag sticker ut lite ur mängden. Vi körde snabbfrågor som "varmt elelr kallt? trappa eller rulltrappa? lungt eller tempo?". På frågan Tid eller Pengar? svarade alla tid.. vissa tänkte lite längre än andra men tid blev alltid svaret. Jag skulle utan tvivel svara pengar. är det något fel på mig?

ja just nu känner jag iaf att tid kan dra åt helvette. Du kan ta min tid, jag vill inte ha den utan dig - den är redan din. För er som inte är lika inbitna twilightfans som jag så är detta (nästan) Bellas ord i new moon när edward lämnar henne "Du kan ta min själ. Jag vill inte ha den utan dig - den är redan din." ..det bara dök upp i skallen medans jag skrev. Lite undermedvetna känslor kanske, eller hjärntvättning?


haha kattens huvud!!

nu ska jag duscha för snart ska jag till mamma och äta våfflor och skriva ut cv'n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0