HAHAHAHA va i!?

Kommentarer jag fått angående inlägget Ååh!! Bli min son, snälla!



HAHAHA, den första mobbar antagligen ungen? För han inte kunde göra en bättre videohälsning? Onda människa! Och nästa kallar ungen för efterbliven?? Det är han väll inte? Han var ju bara lite oförberädd när han fick kameran upptryckt i ansiktet, och så har han tydligen lite svårigheter med talet. Men det är ju tanken som räknas!? Gulligare unge får man leta efter!

Men jag roas verkligen av elaka människor, detta är min humor och jag hoppas ni fortsätter kommentera min blogg. Det är precis denna ironi en sjukling som jag behövde! hahaha ni gjorde min dag! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, det märks ju att lampan är tänd, men ingen är hemma så att säga =D

2010-07-03 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0