vad äre för fel??



Ingen jävla träningsvärk denna gång heller! Och nu köttade jag ju på jävla löpbandet. Det KÄNDES i låren! Aja, imorn jäääävlar, tänker springa tills blodsmaken kommer. Nej! Jag fortsätter! Fick hem pyjamasbyxor, träningskläder, klänningar, en väska, underkläder och armband bland annat idag. Kul! Jag saknar thailands kung. Vi fick faktiskt vara med och fira hans födelsedag.

---

Tror iaf att jag kommit på vad jag ska ha på mig på lördag!  Yaay! Jag ska ha min nya blå klänning med kängor. Håret.....??? Hatar hår! Ruffsigt utsläppt eller kanske i en slarvig fläta.. Men då ser jag ju ut som på bilden vafan! Hade inte sett det förns nu! Idiot-H&M som ska ha så dumma bra ideer. Kör nog på det iaf. Fläta blire!

 



Nu ska jag söka jobb som lapplisa och mattant! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0