seegt

tiden går så jävla långsamt. den går inte ens fort när jag sover eller har roligt. jag väntar inte på något, vill bara att tiden ska gå snabbt ändå, så man får det här överstökat.. vad det nu är, väntan på bättre tider typ. aja nästa vecka ska jag få börja jobba som vanligt igen, då kommer tiden antagligen flyga iväg. hoppas



pratade med ankan idag, hon har vart i sthlm sen i söndags på kurs, jag saknar henne! HAHA bilden är på oss för över två år sen, när vi var nya på donken och sa att vi bara skulle stanna där ett par månader tills vi hittade riktiga jobb, och vi skulle aldrig utbilda oss och bli riktiga donkenjobbare. hela vår halvårskull(alla som började samtidigt som oss) har lämnat boet nu, det är bara vi två kvar, vi som var mest negativa. jag är värdinna nu och ankan kommer hem imorgon som färdigutbildad skiftledare. uuusrk, vi måste börja söka dom där "riktiga" jobbet snart. :P


Thailandbilder, när jag var lycklig och tiden fick gå huuur långsamt som helst



längtar bort/tillbaka




Har iaf beställt två nya böcker, som jag hoppas kommer med posten imorgon så jag har något att göra i helgen.  ;P



 i taket lyser stjärnorna.... varför har jag inte läst den förr?? dumt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0