lööördagg

Idag har vart en bra dag. Jag har inte sovit så bra, men vaknat bra, och vart på bra humör hela jättelånga dagen, på jobbet också.. eller blev lite sliten där ett tag när jag sprungit för länge i lobbyn, men skönt att slippa kassan. Och sen har jag städat och gjort fint för jag har fått två nya medlemmar till hushållet, en diskmaskin!!!!!!!!!!! :D :D :D och så har Wilma blivit stor nog att flytta hemifrån, så det fick bli till mig. Nu slipper hon dom andra dryga katterna och får lite lugn och ro. just nu ligger hon i sängen och väntar på att jag ska gå och lägga mig också. klok katt, jag ska ju upp klockan sex imorgon, huuuga! men innan sängen blir det att packa träningsväskan och kika på film! imorgon ska bli lika bra som idag eller ännu bättre.

Vi kanske åker till gustavsvik och badar på lovet! :)


världens största ögon på världens minsta huvud! jättechockad 24/7



Träningsvärk!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0