ääh, jag går och lägger mig igen

..och när jag sovit några timmar till ska jag städa. jag ska göra det, det har jag lovat mig själv hela veckan, att på fredag när jag är ledig, då ska jag städa och diska och tvätta. för sen ska jag jobba röven av mig ett bra tag, och då vill man ju ha fint hemma och rena kläder.. rena jobbkläder typ. mer behöver jag inte.

och efter jag har städat ska jag handla.. ååhh.. blir arg på mig själv, för jag vill inte och orkar inte! hatar att handla mat, man bara slösar pengar på skit som ska ruttna i kylen sen. tror jag bara ska köpa godis och några filmer.. men just nu vill jag sova bort ett par timmar till.

sen jävla ska jag tagga till! så jag får saker gjort och kan sova igen! :)



 men hallå? ska vi komma fram till vad vi ska göra v10 när vi har semester? har fått förslag som gbg, kryssning och typ supa varje dag hela veckan.. nått värt vill man ju göra :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har ett bra förslag...åk till Camilla och din lillebror i Haraker... :0)

2010-02-27 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0