Mys-Fredag

I fredags var jag och Sonny på spa. Vi fick bada, duscha, ång-basta, basta vanligt, kur-bada med eucalyptus, hårbottenmassage, ansktsmassage, ansiktsmask, helkroppsmassage och salta pinnar. Vi luktade jenka och var superlena när vi kom hem. Då drack vi sån där läsk med massa bubblor, champagne som Sonny kallar det. Väldigt Marie Antoinette, förutom det där med att bli mördad. Sedan gick vi ut och åt oxe med gorgonzola och soltorkade tomater. På Limone, supergott! Efter det drack vi några drinkar på tabazco och sen fick vi skjuts av Grenhjelm hem!
Det var väll en trevlig historia? Det var min födelsedagspresent av Sonny! Och jag kände för att skriva något trevligt nu när jag är sjuk så jag kan påminna mig själv om att det faktiskt är värt att leva. Typ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0