Tatuerad?


Om jag lyckas bli 80 år så kommer nog mina tatueringar vara mitt sista problem. Jag kommer vara glad om jag lyckas gå på toa själv. -Kat von D

Har faktiskt alltid undrat varför folk alltid drar den "tänk när du blir gammal" när det gäller tatueringar. Om man har varit tatuerad i största delen av sitt liv, varför ska man då helt plötsligt för man är gammal och börjar få rynkor då ångra sig? Eller menar dom att andra människor ska tycka att man är ful när man är gammal och tatuerad? För det är ju skitdumt, man ska ju skita i vad andra tycker. Eller? Vad vill folk säga med detta?

Dessutom är det ingen annan än Sonny som ska se min kropp när jag är gammal. Tänk vad han kommer gilla det. Min tatuerade rynkiga bleka russinkropp! ;P


Kommentarer
Postat av: Sara

Vadå bara Sonny? Tänk på vårdpersonalen som måste se på din hemska hemska tatuerade kropp haha ;);)

2010-12-03 @ 17:08:46
Postat av: denise

haha dom har nog sett det mesta! :P

2010-12-07 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0