Idag somnade jag på bussen.

På väg till skolan. Jag satt längst fram på den där platsen som är vänd snett i bussen. Så alla som sitter där bak ser mig. När vi hade åkt förbi den hållplatsen som är innan skolan tryckte jag på stopp. Sen somnade jag! .. Och vaknar till när bussen är framme, chaufförn har öppnat dörrarna och ingen annan skulle av, så han är typ sur för att ingen ska av, så där envis och står kvar. Hade jag setat längst bak skulle jag skitit i det och åkt till nästa, men nu satt jag ju längst fram och alla tittade på mig och väntade. Skämmigt!

Nu blir det New Moon med riskakor!


Kommentarer
Postat av: ello

HAHA! Vad hade du för jacka på dig? Var den stor, svart och lite för kort i armarna? ;)

2010-12-16 @ 17:53:39
Postat av: Anonym

haha nej, men tillfället påminde väldigt mycket om gymnasietiderna! hade faktiskt dunjacka och luvan uppe! :P

2010-12-16 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0