Bloggar från iPad

Ja just det, nu kom jag på, när det antagligen är för sent, att jag önskar mig en webcam i julklapp. Haha väldigt 2002, jag vet. Men jag har ju ingen sån laptop som vissa har med inbyggd cam, och ibland när man har tråkigt skulle nog en sån komma bra till pass. Hanapee jobbar ju flitigt med sin och postar massa kul bilder i sin blogg! JAG VILL OCKSÅ! :)

Idag ska jag slå in julklappar, både mina och Sonkans. Hoppas jag råkar hitta det han ska ge till mig!! Till detta jobb behöver jag chips, mina facebookvänner har frestat mig med detta ett tag nu! Men vet inte hur jag ska få tag på några, jag är nämligen instängd i Sonnys lägenhet, ja han vill vet vart han har mig när han är och jobbar. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0