Baksmälla

Helt ärligt, så trodde jag verkligen att det här var ett skitdåligt skämt när jag hörde låten första gången. Trodde typ att petter och september gjort en skitdålig parodi på en töntig "bakislåt" som redan finns. För musiken är inte bra, det händer liksom ingenting.. alls. Och TEXTEN!!! HAHAHAHAHAHA vafan hade september fått en puck i skallen när hon sjöng det här, helt tondövt och så jävla illa text!! Jag mår verkligen illa när vuxna människor skriver sånna texter. Antagligen har dom ju gjort ett sjukt misslyckat försök att göra någon form av party-vi-skiter-i-morgondagen-låt, som lady gagas just dance eller ke$has tik tok. Men shit vad snett det gick. Den här kommer jag aldrig dansa till!

det är okej att spåra ur //
jag hade en intervju klockan två och en deadline av något slag //
borde dricka vatten, borde gå och lägga mig //

HAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0