2010.12.28

Varför åker jag hem? Jag har ingenting här att göra, förutom att spela sims då som är ganska fantastiskt, men annars.. här finns ingen ipad, ingen mat, inget vin, ingenting! Jag är hungrig! Vill hem till Sonny och äta nununu!

Jag är nästan helt säker nu på vad jag ska ha på mig på nyår, vet inte än hur jag ska håret. Vill locka det med min nya locktång men då blir det så kort. Jag kan ha löshår i men det kan hålla på och lossna och skit under kvällen, det är drygt. Jag får testa mig fram, fanfanfan.



Det verkar iaf som att nyår börjar bli uppstyrt. Sthlm var typ bokat, men efter många om och men så känns det som att Vässan lockar mest. Det som överväger allra mest är att sova i sin egen säng(sonnys), eventuellt spy på sin egen toalett(sonnys) och sedan vara bakis i sin egen soffa(sonnys) med himym och pizza! Jag är faktiskt MYCKET noga med det där. Tycker det är jätteobehagligt att vakna bakis hemma hos någon annan eller i en annan stad dessutom.

Hur nyår än blir så kommer jag ha superfin klänning och partyhatt och serpentiner och glitter i håret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag snygging! :) nattinatti

2010-12-28 @ 23:13:56
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0