best of bloggen #14

Inte för jag skrivit något speciellt vettigt, mer för bildens skull. Minns att vi typ hade ångest dagen efter för vi hade ställt upp på en sån där jävla vimmelbild! Men jag är glad att vi gjorde det, bilder är kul minnen vafan! Hade aldrig kommit ihåg denna helt vanliga lördag annars.

från i lördags

Till själva grejen om bilden då: HALLÅ!? Hur kunde jag ha så underbart tjockt och långt hår förut? Folk som känner mig och/eller ser mig dagligen vet ju hur fan jag ser ut i skallen nu. Tunt, slitet hår som gått av på massa ställen. Kan inte ha utsläppt hår om jag inte sätter i löshår. Ser ut som en sprängd gammal gubbe!  Det störda är ju att jag såg ut så där när jag kom hem från Thailand. Så bästa kuren är alltså saltvatten, superstark sol, massa öl och tvätta håret så sällan som möjligt och när man väl gör det ska man använda det billigaste sktischampot man kan hitta på ÖoB.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var nog så att det var efter behändlingen i Thailand som ditt inte mår så bra. Men ha tålamod så ska du se att det repar sig

2010-12-13 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0