best of bloggen #09

Det här är ett sånt klockrent inlägg som jag lyckas med ibland. Där jag faktiskt slår mig ner och ägnar en liten stund att berätta och beskriva hur kul jag har haft det under helgen till exempel. Lägger till lite skämt och bilder. Så det här inlägget föregår med mycket bra exempel. Så här borde jag alltid skriva, det blir ju så mycket roligare för mig själv att gå tillbaka sen (som nu) och läsa om detta. För fan vad man är med om mycket småsaker, som är kul, men man glömmer det så lätt. Finns det inte på bild eller film och var man full när det skedde så glömmer man lätt.

Alla helger och kvällar och skoldagar eller vad fan som helst skulle vara så mycket roligare minnen om man bara kunde dokumentera dom med lite humor och omsorg!

Helgen som varit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0