best of bloggen #06

Det närmar sig slutet av lilla listan, snart är den klar och jag längtar nästan tills jag får göra nästa. Borde bli om ett år då? Ska fan se till att blogga skitmycket då och skriva massa kul och värda saker och inte glömma några bra grejer jag är med om.. och kanske sluta klaga så mycket på hur tråkigt jag har hela tiden? Vi får se..

Ett tag i våras bodde min katt Wilma hemma hos mig. Ja, hon bodde hos mamma innan det, jag lämnade henne där när jag flyttade hemmifrån, men hon kom inte så bra överrens med dom andra katterna så hon fick bo hos mig. Men då tyckte jag istället att hon blev så jävla ensam, för jag jobbade ju typ hela tiden då och så var det discodisco varje helg och Wilma var ju van med att det nästan alltid var någon hemma så då fick hon flytta till mormor istället. Och där har hon det ju hur bra som helst nu, mormor är ju pensionär och ensam, så dom ger varandra sällskap och Wilma slipper dom andra dryga katterna!

Hur som helst så har jag bloggat en hel del om henne när hon bodde här och om de upptåg hon hade för sig. Ett av mina absoluta favorit Wilma-inlägg är detta.

det var inte bara jag som hade för roligt igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0