best of bloggen #04

När jag nyss kommit hem från Thailand.. hade precis kommit igång med mitt bloggande.. hade fått en jätteotrevlig magbakterie kallad något som börjar på C, Catla-Baktus typ, som höll mig isolerad från omvärlden i en vecka.. jag hade alltså inte ens hunnit bekanta mig med Sverige igen efter en tid på vift.. Så skrev jag det inlägget som kommer på 4e plats i best of-listan.

Har faktiskt ingen aning om varför detta inlägg ens platsat på listan. Tycker bara det är lite kul att läsa om den tiden när jag var instängd, undernärd, jätteuttråkad och fortfarande kände mig "vild" efter Thailand, tyckte att duscha varannan dag var ofta och att diska eller koka vatten var främmande (tycker det fortfarande) , följa klockan var svårt och... HAHA nej så jävla länge var jag inte borta, men det kändes som jag var en asylsökande som inte lärde mig svenska språket typ!

nääh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0