best of bloggen #01

Den här best of-listan har varit väldigt nostalgisk och jag är ju en sådan person som gärna klagar över min tillvaro och är allmänt missnöjd. Inte alltid, men kanske lite för ofta. Och jag tycker alltid att allting var bättre förr. Det  konstiga är ju att sedan efter en tid, när jag ser tillbaka på den tiden då jag klagade, så tycker jag att det var skitbra tider. Stört! antingen är det så att det bara går ut för, det blir bara sämre och sämre hela tiden! Eller så är det så att min hjärna bara lagrar roliga och glada minnen så jag bortser från sånt som var tråkigt förr. Därför tycker jag att det här inlägget ska komma på första plats. Supernostalgiskt.

vässans finest



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, jag har halsfluss så jag orkar mig inte ut på stan idag.. ska ligga hemma och bli frisk istället!



Vad gör du då, förutom att svara på kommentarer förstås? ^^

2010-12-26 @ 14:31:28
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0