måndag kväll

jaja, nu blev det ju ganska bra iaf. men jävla olydiga blogg!!

vad har jag gjort idag då? påbörjat min tredje vecka på jobbet efter semestern. jag känner mig sämst och måste försöka tänka positivt så man kan göra bra ifrån sig. gör man bra ifrån sig blir man glad och då jobbar man ännu bättre juue. Sedan har jag bara slöat hemma, eller jo jag har shoppat lite innan jag åkte hem.. köpte ett par jeans, boyfriend fit som de så fint heter på H&M. en v-ringad tshirt och en necessär, så man får med sig sitt eget shampo och balsam till sonny.. och inet glömmer andra viktiga hår/hud-grejer. :)

nu ska jag gå och lägga mig, aldelles för sent. brukar helst ligga vid 22.. men när man sover hemma sitter man gärna uppe längre och chattar med sonny.. för vi är töntar som inte kan låta varandra vara ens en timme! men jag trivs med det :)

paulo coelho ska få natta mig ikväll med sin bok Veronika bestämmer sig för att dö. har bara läst första kapitlet hittills men gillar det jag läst.. han är mycket övertygande den där paulo.. om jag börjar få självmordstankar av den här boken så lovar jag att sluta läsa den. det lovar jag mig själv! undertecknat: Denise! ;P

godnatten katten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0